לימוד שחיה לנשים בלבד

שחייה היא מיומנות חיים הכרחית עבור כולם, אבל היא עלולה להיות מאיימת או בעייתית עבור נשים.

לימוד שחיה לנשים בלבד היא דרך לעזור לנשים להרגיש יותר בנוח במים וללמוד איך לשחות מבלי להרגיש מאוימת או חשופה בסביבת הבריכה או בתוכה.

מה עומד מאחורי לימודי שחייה לנשים

נשים באופן כללי מעדיפות ללמוד סגנון שחייה שונה מאשר גברים וזה גורם שמדריך חוג השחייה צריך לקחת בחשבון לפני תחילת פתיחת החוג.

לנשים יש גם מספר חששות לגבי שיעורי שחייה. אחד מהם הוא הסיכון לתקיפה מינית בבריכות ציבוריות.

הרעיון מאחורי לימוד שחיה לנשים בלבד הוא לספק סביבה לנשים לקחת שיעורי שחייה ללא הדאגות הללו. הן יכולות להיות בטוחות שהסביבה בטוחה, נקייה מהטרדות ואפליה מגדרית.

נשים רוצות ללמוד לשחות, אבל הן מרגישות לא בטוחות עם היעדר מרחב נשי בלבד וגם חוששות משיפוט של אנשים אחרים שנמצאים בסביבה בזמן שהן נאבקות בלימוד השחייה.

מי יכול לאמן חוג לימוד שחיה לנשים בלבד

מדריכי כושר ומאמנים יכולים להציע לימודי שחייה במיוחד לנשים. זה לא רק יעזור לנשים להתגבר על הפחדים שלהן מלהיות במים, אלא גם מלמד אותם את יסודות השחייה, במסגרת של אחד על אחד או במסגרת קבוצתית.

כמה שיעורי שחייה עשויים להספיק כדי לגרום לנשים להתגבר על הפחד שלהן ולהתחיל לתרגל אותו בעצמן. זה יכול להוביל לעלייה בביטחון העצמי, שהיא תמיד תוצאה חיובית עבור נשים. זה גם מראה שלכל אחת יש את דרך הלמידה הייחודית שלה ושפחד לא צריך לנהל אותה.

לסיכום, נשים מהוות כמעט מחצית מהאנשים על כדור הארץ, אז הגיע הזמן שיציעו לנשים את לימוד שחייה כדי שיוכלו ליהנות מהחיים כמו הגברים.

 

במרכז השחייה איילון תוכלו למצוא לימוד שחיה לנשים בלבד המועברים על ידי מדריכים או מדריכות מוסמכים ובעלי ניסיון של שנים בתחום לימודי שחייה.

 

מעוניינות לשמוע עוד מידע לגבי חוג לימוד שחיה לנשים בלבד במרכז השחייה איילון?

מוזמנות ליצור איתנו קשר או להשאיר פרטים באתר ואנו נחזור אליכם לקביעת פגישה והצעת מחיר אטרקטיבית.