הידרותרפיה אחרי ניתוח

הידרותרפיה היא טיפול המשתמש במים כדי להקל על כאבים ותסמינים אחרים כמו נפיחות או נוקשות. כמו כן, הידרותרפיה מהווה פתרון שיקומי יעיל אחרי ניתוחים אורטופדיים שונים כמו החלפות מפרקים או ניתוחי גב שונים. טיפולים אלה מיועדים לשיכוך הכאבים לאחר הניתוח ולטווח הארוך- לחיזוק השלד והשרירים על מנת שהמטופל יוכל לחזור לשגרת חיו ולתפקד באופן עצמאי בהקדם האפשרי.

מהלך טיפולי ההידרותרפיה לאחר ניתוח

טיפולים הידרו-תרפיים לאחר ניתוח הם חלק חשוב בתהליך ההחלמה. הם מתבצעים בבריכה מחוממת ייעודית בעלת כל אביזרי העזר ותמיכה הנדרשים ומועברים ע"י הידרו-תרפיסטיים מומחים. במהלך הטיפולים המטפל יעבוד אחד על אחד עם המטופל בביצוע תרגילים בעזרת עזרים שונים כמו מצופים, מזרנים ומשקולות באופן הדרגתי בכדי לחזק ולשפר את גמישות השרירים והמפרקים. המטפל יתאים את אופי הפעילות ורמת הקושי בהתאם למגבלות המטופל ויעניק תמיכה פיזית ומילולית שתלך ותפחת עם קצב ההתקדמות. לכל טיפול הידרותרפיה מחיר שונה שכן העלויות כרוכות במספר הטיפולים הנדרשים וזאת ניתן לקבוע רק לאחר תחילת הטיפולים לפי קצב ההתקדמות.

כל היתרונות של הידרותרפיה אחרי ניתוח

להידרותרפיה יתרונות רבים שקשורים גם לחיזוק הגוף וגם לשיפור המצב הנפשי. הטיפולים עוזרים בשיפור זרימת הדם, הפחתת נפיחות ובהאצת תהליך הריפוי. לאחר ניתוח אנשים נוטים להיות יותר מועדים לפגיעות וכל מאמץ יתר יכול לגרום לנזק. לכן כדאי לבחור בטיפולים במים שכן במים אין לאדם משקל והוא יכול לנוע בחופשיות רבה מבלי להפעיל עומס על השרירים והמפרקים. להידרותרפיה יתרונות רבים גם במובן הנפשי, שכן האימונים במים מאפשרים למטופל לשכוח מהצרות ולהרגיש עצמאי יותר.

טיפולים הידרו-תרפיים בליווי מקצועי שיעזרו לכם לחזור לעצמכם

מטבע הדברים, לעבור ניתוח זו אינה חויה קלה והדרך להחלמה היא ארוכה והינה מסתיימת בתום הניתוח. כדי לחזור לעצמכם תצטרכו לעיתים לעבור תהליך שיקומי מסוים תוך ליווי מקצועי מקיף שייתחשב במצבכם ובמגבלותיכם לאחר הניתוח. אנו במרכז השחייה איילון מציעים טיפולים מקצועיים תוך ליווי אישי צמוד והתאמת תכנית הטיפול לאופי הפציעה ורמת המוגבלות של המטופל. אנו מציעים טיפולי הידרותרפיה במחיר הוגן לכל כיס וזאת מבלי להתפשר על המקצועיות. מוזמנים להשאיר פרטים כאן לתיאום פגישת התרשמות