חוג שחייה לגילאי 3 – 4.5 שנים עם הורים

תחילת לימודי השחייה הוא מאד אינדיבידואלי, במרכז השחייה איילון מלמדים שחייה לכל הגילאים. מומלץ להתחיל מגיל שלוש.
אנו עובדים בקבוצות קטנות והומוגניות עם צוות מדריכים מנוסים ומיומנים ללא רעשי סביבה בבריכה קסומה ושקטה.
אנו מתרגלים ומלמדים את תנועות היסוד באמצעות תרגילי משחק וציוד מים מותאם. ההתקדמות מופלאה ובהקדם ניתן לראות תוצאות מדהימות.
השרירים מתחזקים כולל חגורת הכתפיים ושיפור משמעותי בא לידי ביטוי בלימוד הנשימה במים.

טווח גילאים: 3 עד 4.5 שנים

מספר מפגשים: פעם בשבוע



תחילת הדרך

ברמת גילאי 3 עד 4.5 אנו נעבוד בעיקר על שיפור שיווי המשקל, הכוח, יכולת הריכוז, שיפור הקואורדינציה, חיזוק השרירים ובעיקר חיזוק חגורת הכתפיים החוג מתבצע בבריכת השחייה איילון בבידול מוחלט ובעבודה אישית מול כל ילד, חשוב לציין כי כל העת מבוצעים גם תרגילי נשימה נכונים, הוצאת אויר מתחת למים ולימוד תוך יצירת עניין באמצעות משחקים מיוחדים טיפוס מגלשה, משחקי כדור ושינוי התרגילים במהלך השיעור כדי ליצור עניין מתמשך. עצם העבודה עם צוות מדריכים מיומן ומנוסה גורמת לילד לאהוב ולבצע בהצלחה את כל המשימות וההצלחה מעניקה לילד הרגשת בטחון עצמי וסיפוק רב.

חוג שחייה עם ההורים

שלב ראשון – הסתגלות ראשונית למים בצורה אינדיבידואלית לכל ילד. שלב ההסתגלות למים כולל בתוכו היכרות עם המדריכ/ה, כניסה ראשונה למים והיכרות עם הקבוצה והבריכה. שלב שני – הסתגלות מתקדמת. בשלב זה הילד מתחיל ללמוד איך עושים בועות מהפה ומהאף, הכנסת ראש למים (אינדיבידואלי לכל ילד), תנועות ידיים ורגליים בסיסיות שכוללות “חץ וזוזו מים” – תנועת ידיים חזה, תנועת “נמר” – ידיים חתירה, השפרצת רגליים – תנועת רגליים חתירה. שלב שלישי – תרגול התקדמות במים בעזרת ההורים תוך תנועות ידיים ורגליים, התחלה של צלילות מלאות (לפי רמת הילד), כניסה למים מישיבה על שפת הבריכה עם חץ וראש למים. שלב רביעי – בהתאם לרמת הילד רמת הקושי של התרגילים עולה – תרגול צלילות תוך הוצאת בועות מהאף, צלילה לקרקעית הבריכה כדי להביא חישוקים מהקרקעית, כניסה למים מישיבה/קפיצה כשההורה רחוק במעט מהילד, התקדמות של הילד מאמצע הבריכה לכיוון דופן הבריכה ללא עזרת הורה. **בכל השלבים אנחנו עובדים עם הילדים על חיזוק חגורת כתפיים, חיזוק שרירי ליבה, חיזוק שיווי משקל, מוטוריקה עדינה וגסה. **ערך מוסף של המרכז שלנו: פעוטות המגיעים לגיל שכבר אפשר להיפרד מליווי ההורים פיזית במים , עוברים וממשיכים אצלנו לשיעורי שחייה, מתקדמים מבלי שיעברו לבריכה אחרת ומבלי שיצטרכו להסתגל מחדש לסביבה חדשה ומדריכים חדשים. כהורים הבה נעניק לילדנו את שנאמר במסכת קידושין (תלמוד בבלי) חובת מצוות כל אב ללמד את בנו שחייה! שחייה נעימה!

למה אנחנו?


1. ממוקם במרכז הארץ!


2. בריכה לימודית וטיפולית ללא רעש סביבתי


3. יחס אישי ופרטני ולימוד בקבוצות קטנות והומוגניות


4. שמירה על רמת ניקיון גבוהה במהלך כל היום


5. מדריכים ומטפלים מנוסים ומקצועיים שמלבד הכשרתם נבחרו בגלל אהבתם הגדולה למים, ללימוד ולהדרכה


6. מגוון טיפולים ייחודיים בעיות קשב וריכוז, בעיות גב ואוכלוסיה עם צרכים מיוחדים